Onderaan deze blog betuig ik mijn volle steun aan CO2-neutraal reizen, Artikel 27 en Berenhuis, Dorpsraad (Heusden-Zolder)

dinsdag 9 mei 2017

Fietsen langs prachtige fietspaden van Folstom tot Vacaville to de zon onderging

Folstom - Vacaville 115 km

Eindelijk een mooi lang feitspad gevonden langs een rivier. De beelden spreken voor zich:





Sinds die 2 motards heb ik wel een boontje voor Harley Davidsons:


Bij deze dames was het gezellig onderweg en zoals zo dikwijls deelden ze kaas, koekjes, witte wijn... Bijzonder hartelijk:



Sacramento's chique buurt:


Dit vind je nu net als fietser: een bedelbord op een druk kruispunt, van een uitterste in een ander:

Old Sacramento:


Hier was ik even sneller omwille van een kleine file (zie je zeer weinig in USA):

Ik heb gefietst tot 23u 's avonds en mijn GPS met stem (via oortjes) was een zegen om mijn adres warmshowers te kunnen vinden.
Enkele mooie beelden 's avonds laat. De ZW-wind speelde me wel parten: