Onderaan deze blog betuig ik mijn volle steun aan CO2-neutraal reizen, Artikel 27 en Berenhuis, Dorpsraad (Heusden-Zolder)

vrijdag 21 april 2017

Een moeiteloze dag, in the flow van de koele rugwind die me voortstuwde naar Tucumcari door de prachtige landschappen van New Mexico

Van Vega (Texas) naar Tucumcari (New Mexico): 124 km

Een automuseum net over de grens tussen Texas en New Mexico omgeven door een commercieel centrum dat me geen beeld waard was.

Ons Marilyn in volle ornaat voor ne chique bak:



En den Elvis is er ook weer bij:

De minder mooie kant is dat Amerikanen, als hun business niet je dat, is hun heel spel gewoon laten verkommeren. Er wordt hier weinig opgeruimd:


 Een bloemetje in de wind:

 De route 66 is een erg rustige weg waar bijna geen kat op rijdt omdat er vlakbij een autostrade is. Heel tof om door te rijden!

De canyons beginnen zich langzaam te vormen als voorbode van de Grand Canyons:

Wonen hier kinderen?

Het stadje waar ik nu verblijf is genoemd naar de mount Tucumcari: