Onderaan deze blog betuig ik mijn volle steun aan CO2-neutraal reizen, Artikel 27 en Berenhuis, Dorpsraad (Heusden-Zolder)

zondag 2 april 2017

Fietsreconstructie en Amerikaans eten

De fiets is veilig en wel toegekomen. Het duurde even met de nodige spanning maar hij was er. Blijkbaar hebben ze de doos nog eens opengemaakt en gecontroleerd en nadien weer geseald met hun tape. Mijn montagemateriaal lag al klaar.



Ze hebben de dr... en de wap... niet gevonden ;-)

Er was aangekondigd in dit typisch motel: Continental Breakfast. 't Zal wel zijn: alles wit, gekleurd, pancakes, plastieke bordjes, geen vlees, geen kaas, geen groenten... Hoe kunnen de mensen hier gezond blijven?

Ik ga een strooptocht organiseren naar fruit en gezonde voeding. Ik mis nu al mijn lekkere gezonde thuiskost van mijn lieve vrouw Anne en de afscheidsmaaltijd bij El Parachutero !

Coloured people hier maar ook coloured food: